Opis
Książka „Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach” pojawiła się jako pierwsza na rynku wydawniczym i jest kierowana do branży edukacyjnej. Obejmuje najistotniejsze zagadnienia dotyczące marketingu i reklamy, niezbędne w rozwoju biznesu i przygotowaniu strategii marketingowej firmy korepetytora, nauczyciela, lektora, czy właściciela szkoły — językowej, muzycznej, plastycznej itp.
Opisane w książce działania przedstawione są krok po kroku, od zupełnych podstaw do poziomu średnio zaawansowanego. Wszystko zaś skupia się na Twojej branży i jej klientach. To 9 niezwykle obszernych rozdziałów ze skondensowaną wiedzą, bez zbędnych opisów i lania wody. Konkrety, przykłady, zalety i wady każdego z kanałów promocji.
Co zawiera książka?
To zestaw schematów i działań, jakie powinni i mogą podjąć korepetytorzy, lektorzy, edukatorzy, czy szkoły (językowe, muzyczne, plastyczne i inne), aby wypromować swój wizerunek w sieci i zyskać nowych klientów na swoje usługi.
Jeszcze nie tak dawno rynek opierał się na marketingu offline, czyli ulotkach, plakatach i poczcie pantoflowej. I takie podejście nadal się sprawdza w niektórych sytuacjach. Żeby jednak rozwinąć swoje skrzydła i wznieść biznes na wyższy poziom, przedsiębiorca powinien rozważyć wejście do świata online. Zanim jednak podejmie się takie\ działania promocyjne w sieci, warto mieć przynajmniej podstawową wiedzę dotyczącą narzędzi, mechanizmów i powiązań pomiędzy różnymi kategoriami i kanałami reklamowymi. To pozwoli działać sprawniej i zoptymalizować koszty reklamy.
Dowiesz się z niej między innymi o:
- możliwościach założenia i optymalizacji własnej strony internetowej z wykorzystaniem bezpłatnych i płatnych narzędzi,
- prowadzeniu działań w social mediach, w szczególności Fanpage na Facebooku oraz kanał na YouTube,
- budowaniu własnej marki w oparciu o dzieleniu się wiedzą z innymi,
- wykorzystaniu darmowych i płatnych form reklamy w mediach społecznościowych,
- przygotowywaniu merytorycznych i wartościowych treści na podstawie danych z narzędzi analitycznych,
- sposobie tworzenia grafik reklamowych czy materiałów promocyjnych za pomocą programów graficznych.
„Słownik pojęć marketingowych” to uzupełnienie e-booka „Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach”, które dodatkowo poszerzy Twoją wiedzę z zakresu promocji i reklamy.
Na 40 stronach znajdziesz objaśnienia ponad 120 kluczowych zagadnień, dzięki którym skomplikowane skróty i fachowe nazwy przestaną Cię przerażać. Dowiesz się między innymi:
- czym jest Open Rate i dlaczego powinien być dla Ciebie ważnym wskaźnikiem,
- na czym opiera się content marketing,
- jak i po co mierzy się konwersję,
- do czego służą parametry UTM w odnośnikach do stron internetowych.
Pojęcia zebrane w słowniku ułożone są alfabetycznie. Każde z nich zostało uzupełnione o przejrzysty i merytoryczny opis, aby jeszcze lepiej wyjaśnić ich znaczenie w kontekście marketingu.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.