Recenzja nr 2
Z niekrytą satysfakcją publikujemy kolejną przedpremierową recenzję naszej książki.
„Marketing internetowy w edukacji” jest to książka z przepisami, jak zgotować sobie sukces marketingowy. Wyjaśnione najważniejsze zagadnienia. Czuje się przeprowadzona za rękę, przez meandry nieznanych dla mnie określeń, nazw marketingowych, co jest ważne dla takiego technologicznego laika jak ja. Po przeczytaniu tej publikacji, wiem, w jaki sposób mogę pozostać w kontakcie ze swoimi klientami, a także poszerzać ich grono. Autorzy nie tylko wskazują konkretne rozwiązania dla firmy, ale rozbudzają wyobraźnię czytelnika, dzięki czemu ma on ochotę natychmiast zabrać się do realizacji promocji swoich usług. Tytuł traktuje o branży edukacyjnej, jednak treść jest na tyle uniwersalna, że trafia w każdą gałąź biznesową.
Magdalena Jarońska-Gacioch
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.