Recenzja nr 3
Oto kolejna przedpremierowa recenzja naszej książki, tym razem od osoby zawodowo zajmującej się marketingiem od wielu lat.
Opracowanie „Marketing internetowy w edukacji. Jak zarabiać więcej na korepetycjach” pod redakcją Marty Gryszko, to 232 strony wypełnione praktyczną i sprawdzoną wiedzą o narzędziach marketingowych. Jeśli zadajesz sobie pytanie: „Jak dotrzeć z produktem do klienta?”, to w tym e-booku znajdziesz kompleksową mapę drogową po cyfrowym świecie. I to w odniesieniu do usług edukacyjnych i rozwojowych, czyli wyselekcjonowane formy działania. Co przy małych działalnościach jest niezwykle cenne, bo oszczędza czas i zmniejsza ryzyko zainwestowania go niewłaściwie. Szczególnie teraz, kiedy czasy wymagają od nas ciągłego uczenia się nowych rzeczy i oduczania starych. A świat Internetu i technologii pokonuje kolejny krok milowy. Gratuluję całemu zespołowi tak syntetycznego opracowania i przekazania treści w sposób atrakcyjny i dostępny. Z wielką radością polecam!
Sylwia Dębowska-Lenart, CEO Lenart Interactive, marketerka, mentorka, przedsiębiorczyni
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.